Для вихователів

Цей розділ присвячений тому, як вихователю забезпечити якісний дошкільний розвиток у садочку. Тут ви знайдете:

  • інтерактивний тест, завдяки якому ви дізнаєтеся, що у своїй роботі ви вже робите круто, а на які моменти треба звернути увагу;

  • класифіковану бібліотеку корисних матеріалів, що включає вебінари, брошури, посилання та поради від дитячих психологів та міжнародних організацій;

  • ECERS.

Інтерактивний тест
img
Який я вихователь
Наступне питання
1
У взаємодії з дітьми я більше уваги приділяю тому, щоб:
i i i i
А) Усі діти були задіяні в колективній діяльності. Веду заняття так, щоб усі діти завжди мене бачили й чули: у колі або в невеликих групах.
i i i i
Б) Діти бачили, що мені подобається бути разом з ними. Адже найголовніше – виявляти зацікавленість і уважно слухати кожну дитину.
i i i i
В) Кожна дитина вчасно діставала підтримку. Я тримаю в полі зору всіх дітей, спілкуюся з ними, бачу й розумію їхні стани, вмію витримувати їхні емоції та заспокоювати, протягом дня індивідуально підтримую дітей за потреби.
2
Навчаючи дітей взаємодіяти, я:
i i i i
А) Стежу за тим, щоб діти не ображали одне одного, роблю зауваження в разі порушення правил. Намагаюсь організувати діяльність дітей так, щоб вони постійно були зайняті.
i i i i
Б) Вчасно помічаю негативні прояви взаємодії й одразу припиняю їх. Допомагаю дітям дотримуватися правил гри й діяти по черзі. Пропоную дітям варіанти для самостійних ігор і спостерігаю за процесом.
i i i i
В) Насамперед заохочую позитивну соціальну взаємодію: хвалю, коли діти разом щось будують, досліджують; без сторонньої допомоги вирішують ситуації, допомагають одне одному. Під час конфліктів разом з’ясовуємо, що сталось і як уникнути цього наступного разу. Вибудовуємо з дітьми правила групи й дотримуємося їх.
3
Розвиваючи мовлення дітей, я:
i i i i
А) Поступово додаю в словник дітей нові слова згідно з планом. Зупиняю розмови дітей під час заняття, посилаючись на правила групи. Читаю дітям у відведений для цього час.
i i i i
Б) Під час ігор і рутин особистого догляду постійно використовую уточнені назви предметів, людей, подій, вживаючи у своєму мовленні багато описових слів. Чекаю, коли дитина висловиться. Підтримую дітей, в яких спостерігаю труднощі. Читаю дітям, коли вони виявляють зацікавленість.
i i i i
В) Постійно спілкуюся з дітьми, ставлячи відкриті запитання та розширюючи теми обговорення; підтримую діалоги, підхопивши інтерес дитини; із цікавістю слухаю дітей. Навчаю дітей слухати одне одного, позитивно реагую на запитання й відповідаю, використовую книжки в неформальній атмосфері. Книжки доступні дітям упродовж усього дня.
4
Розвиваючи творчість дітей, я:
i i i i
А) Проводжу заняття з образотворчого мистецтва з використанням різноманітних матеріалів. Стежу, щоб діти дотримувалися послідовності виконання роботи та встигали вчасно її завершувати. У групі є музичні інструменти й матеріали для творчості.
i i i i
Б) Не обмежую вибір матеріалів і видів творчості дітей, вмикаю фонову музику.
i i i i
В) Заохочую дітей проявляти себе через творчість, підтримую їхню ініціативу, заохочую використовувати різні матеріали й нетрадиційні техніки; спілкуюся з дітьми про їхню роботу, записую цікаві висловлювання дітей під час роботи.
5
Дбаючи про фізичний розвиток дітей, я:
i i i i
А) Проводжу заплановані активності з розвитку загальної моторики та статури, виконую з дітьми ранкову гімнастику й гімнастику пробудження після денного сну. На прогулянці заохочую дітей грати спокійніше, оскільки хвилююся через їхню надмірну активність.
i i i i
Б) Заохочую підвищену активність дітей, дбаю про дотримання правил безпеки. Під час прогулянки стежу за всім ігровим простором. Реагую на дітей, які намагаються привернути до себе увагу під час підвищеної рухової активності.
i i i i
В) Планую час для рухової активності дітей. Допомагаю дітям розвивати нові навички, наприклад використання нового обладнання на майданчику. Окрім запланованих фізичних активностей, заохочую дітей лазити й бігати під час прогулянки. Вчасно втручаюся в ситуації ризикованої поведінки, звертаючи увагу дітей на правила безпеки.
6
Пізнавальний розвиток дошкільняти – важлива складова освітнього процесу, тому я:
i i i i
А) Ретельно планую кожен день. Старанно проводжу заняття відповідно до освітньої програми. На заняттях використовую різні форми роботи, спрямовані на розвиток пізнання. Планую ігри для прогулянок; визначаю час для самостійних ігор.
i i i i
Б) Готую цікаві заняття для дітей. Під час занять розвиваю їхні психічні процеси, мовлення. Готую ігри, в яких діти мають визначати більші й менші величини, розміри, кількості предметів. Навчаю спостерігати за природою.
i i i i
В) Дбаю про те, щоб у групі було багато різних матеріалів, які зберігаються в підписаних контейнерах і є доступними для дітей упродовж дня. Організовую театралізовану діяльність, в якій діти розвиваються, здобувають досвід взаємодії, розвивають мовлення й уяву. Створюю ситуації, в яких діти можуть спостерігати й доглядати за природою. Використовую математичні поняття в нематематичних видах діяльності.
1 / 6
Наступне питання
Бібліотека корисних матеріалів
Активуйте потрібні теги-фільтри для точнішого пошуку
ECERS-3
Показники якості
Інклюзивність
Ігрові матеріали
Вебінари
Відео
Для друку
Ковід
3-5 (6) років
Дітям про війну
Зняття стресу
Надзвичайні ситуації
Ресурсна скриня
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux

Іскорки
Суперсил

Перейти