Сучасні діти дедалі більше часу проводять у взаємодії з комп’ютерами, телевізорами, телефонами й іншими пристроями. Вони використовують комп’ютер для навчання, розваг і спілкування з друзями й родиною. Поступово діти все більше використовуватимуть технології та проводитимуть багато часу біля екранів. Сучасні технології відкривають величезні можливості для саморозвитку й самовдосконалення, однак водночас несуть загрози.
Роль дорослих полягає в тому, щоб у дошкільному віці закласти основи безпечного користування цифровими технологіями, пояснити ризики тривалого перебування перед екраном і правила безпечної поведінки в Інтернеті. Безпечне використування дитиною Інтернету, тільки в супроводі дорослого.
Проявляє інтерес до цифрових технологій (телефон, комп’ютер). Імітує дії дорослих
Знає, для чого існують комп’ютер, телефон, фотоапарат
Може самотужки ввімкнути й знає, як правильно вимкнути комп’ютер
Знає й дотримується правил поведінки в комп’ютерно-ігровому комплексі й правил користування комп’ютером
Зацікавлено опановує навички користування комп’ютерною мишкою, цікавиться клавіатурою
Виконує гімнастику для очей
Знає, скільки часу дозволено бути біля екрана й на якій відстані
Знаходить інформацію за допомогою Інтернету
Має уявлення про мережу Інтернет: користь і небезпеку, яку вона може нести; знає правила безпечної поведінки в Інтернеті
Усвідомлює негативні наслідки неправильного застосування комп’ютерних технологій