Більшість із нас у дитинстві проводили час на природі: лазили по деревах, досліджували скелі й жуків, гралися на свіжому повітрі з друзями. Ми навіть не уявляли, що ці веселі активності тим часом розвивали наш мозок і тіло, готуючи до подальшого життя.
Діти починають здобувати екологічну освіту в ранньому віці. Спостерігаючи, граючись, розмовляючи й розмірковуючи разом із дитиною, важливо звертати увагу на те, як дбайливо використовувати природні ресурси та робити свій внесок у боротьбу зі зміною клімату. Важливо викликати інтерес до захисту довкілля та догляду за ним, зробити турботу про природу частиною життя дитини, розвинути екологічне мислення.
Знає, що він (вона) людина. Усвідомлює, що природа є жива й нежива
Розпізнає дерево, кущ, трав’янисті рослини, гриби. Розуміє їх значення у природі й у житті людини
Розпізнає тварин своєї місцевості: свійських і диких
Має уявлення про звірів, птахів, прісноводних та акваріумних риб, земноводних, плазунів
Знає, які види водойм є в місцевості й що в них водиться
Має елементарні уявлення про світлові й електричні явища природи. Розрізняє пори року та їх послідовність, може розказати їхні характерні ознаки й відповідні сезонні зміни в природі, житті тваринного світу та діяльності людини
Знає про необхідність дотримання правил доцільного природокористування, чистоти довкілля, ощадливого використання природних ресурсів і дотримується цих правил
Має уявлення про природне середовище планети Земля як цілісного організму, в якому взаємодіють повітря, вода, ґрунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць тощо
Дбайливо ставиться до використання води, електричної та теплової енергії в побуті. Докладає помірні зусилля для збереження, догляду й захисту довкілля
Доглядає за природою, тваринами